Las matriculacions d'aquest agost s'igualen amb les de 2008
Madrid01/09/09 0:00
Les matriculacions de turismes i tot terrenys l'agost s'han mantingut estables respecte les del mateix mes de l'any passat, amb un registre de 58.510 unitats, davant les 58.530 d'un any abans, segons les associacions automobilístiques de fabricants (Anfac) i de venedors (Ganvam).
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Han pujat sobretot les matriculacions de Porsche Cayenne, BMW X5, Volkswagen Touaregs, Audis Q7 i demés pesta. La gent és molt estalviadora.
I volem lluitar contra el canvi climàtic...