“No és el camí”
Mentre que el Banc d'Espanya reclama abaratir l'acomiadament, l'Executiu afirma que no “desinflarà” les bases de l'Estat del benestar
"No hem d’anar per aquest camí". Així de contundent es mostrà ahir el president del Govern, José Luis Rodríguez Zapatero, en resposta a les tesis del governador del Banc d’Espanya, Miguel Àngel Fernández Ordóñez, que dimecres advocà per abaratir el cost de l’acomiadament. En un encontre organitzat per l’Associació de periodistes europeus, Zapatero admeté que comparteix algunes de les tesis del governador però, en relació amb les declaracions sobre la liberalització dels acomiadaments, assegurà que pertanyen "al catàleg de receptes" que just pretenen "afeblir l’Estat del benestar". De fet, s’hi mostrà totalment contrari i recordà que en altres països on s’ha optat per aquesta possibilitat els resultats "no han estat satisfactoris" i, per això, insistí que "no hem d’anar per aquest camí".
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Aquí els que mereixen l'acomiadament són els directius inútils que han dirigit el Banc d'Espanya fins ara, i sense cap cèntim a la butxaca perquè ells també són responsables de la crisi que pateixen més que ningú les classes populars.