L'atur en primera persona
Jesús té 39 anys i dues filles petites. Separat, des de l'octubre passat és un més dels 74.447 aturats de les Illes. Quan perdé la feina, hagué de tornar a casa dels seus pares. Viu amb 400 euros al mes, després de pagar pensió i lloguer
Palma05/02/09 0:00
"La meva història és molt complicada, millor pregunta a un altre". "Tenc pressa, em sap greu". "No crec que jo et serveixi per a res". "No vull xerrar, gràcies". De tots els ciutadans que ahir al matí feien coa –la fila anava ràpida, però semblava que no s’acabava mai– per registrar-se a l’oficina palmesana del Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB) de Miquel Marquès, gairebé ningú no tenia forces per aturar-se a explicar la seva història i posar-hi cara. Excepte Jesús, un d’aquests ciutadans perduts enmig de les estadístiques que compten ja 74.447 aturats a les Illes, que sí que vol explicar de viva veu la seva situació. Segurament perquè tenia motius per esplaiar-s’hi.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
La culpa no és del capital en sí, sinó dels recursos. El creixement econòmic ha sobrepoblat les illes i ara esper que la crisi posi a cadascú on li pertoca. I sí, la gran culpa del que passa és dels socialistes que van pel món donant papers a tutti pleni.
Aquests Toní no són els fruits del socialisme sinó del liberalisme que segurament defenses. El capital és genocida per naturalesa, i cada dia en tenim mostres de les seves proeses. A la fí el PSOE com el PP, UM i altres són liberals i no en tenen res de socialistes.
Coses del socialisme ....