Àlvarez torna a demanar perdó i expedienta Iberia
Barajas avança cap a la normalitat, encara que ahir hi continuava el rosari de reclamacions, coes i cancel·lacions. La ministra de Foment, segura arran del suport de Zapatero, afirma que s'han detectat “comportaments inadmissibles” en alguns vols i pretén depurar-ne responsabilitats
Palma12/01/09 0:00
La situació creada a Barajas arran de l’espectacular tempesta de neu que caigué divendres a Madrid visqué anit un altre episodi. La ministra de Foment, Magdalena Àlvarez, que assegurà que té tot el suport del president del Govern, demanà disculpes un cop més per "la seva part de responsabilitat" i anuncià l’obertura d’un expedient informatiu a Iberia pel tracte que n’han rebut els passatgers afectats per la cancel·lació de viatges. En una roda de premsa a l’aeroport madrileny, Àlvarez assegurà que s’han detectat comportaments "inadmissibles" en alguns vols en els quals, fins i tot, els usuaris han estat desembarcats.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
La senyora Àlvarez només escenifica una comèdia perquè la cosa ha passat de mida, i ha de dir la seva per tal de sortir a la foto, però en conjunt el que fan les companyies aèries i marítimes és insuportable per a la ciutadania. Cal socialitzar el sector aeri amb expropiacions immediates.
El pont de novembre havíem d'anar tres dies a Venècia. Ja a l'aeroport de Palma ens feren desembarcar i esperar 5 hores, per tornar a pujar al mateix avió (quina por)... després a Madrid ens feren esperar dues hores a la T4, per dur-nos a un hotel ronyós (aixo si de quatre estrelles). El sent demà l'avió que anava a Itàlia també estava espanyat... ens digueren que si ens tornaven a Mallorca tanmateix no ens compensarien! Vàrem arribar agotats a Venècia amb un dia i mig de retard... per passejar-hi poc més d'un dia. Després de reclamar a Ibèria, ens han oferit punts, que de fet no ens han fet efectius a la tarja d'Ibèria -pus! Una vergonya... i pensar que havíem pagat més per assegurar-mos un bon servei! Després de passar per aquesta situació, la veritat, és possible que una part sigui responsabilitat dels pilots... però el caos de la T4, l'hotel vell i brut, el tracte del personal de terra a Madrid... fan pensar que la direcció també n'és responsable! Què es pot fer? Noltros seguirem reclamant... de moment a AENA o a aviació civil... i sobre tot no comprarem més bitllets a IBERIA.
La veritat es que ja fa mesos que a Iberia en fan una darrera un altra... primer van ser les averies simulades (nltros en varem patir en dos vols consecutius el mes d'octubre), amb la desorganització afegida de la companya a la T4, després les perdues d'equipatge ... Què volen? que anem amb altres companyies?