Antich sondeja els més grans
El president i els consellers de Turisme, Treball i Presidència traslladen les accions del Govern en promoció i ordenació turística a les quatre cadenes hoteleres mallorquines
Palma21/11/08 0:00
El president del Govern, Francesc Antich, cità dimecres vespre els quatre grans hotelers de Balears per explicar-los les actuacions en matèria de promoció i ordenació que està duent a terme el seu Executiu per rellançar el sector turístic de les Illes. L’objectiu era sondejar els gegants de Sol Meliá, Iberostar, Riu Hotels i Barceló damunt la regularització de les places hoteleres, el pla Renove amb el qual Moncloa pretén modernitzar les instal·lacions turístiques o el compromís del mareix Antich per augmentar el pressupost en matèria de promoció turística.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Dos dels grans hotelers s'han caracteritzat sempre per la manca de respecte a la llengua i la cultura de les nostres Illes. Així de servil és el nostre govern.