Els operadors hauran de garantir el 80% de la velocitat ADSL que prometen
El ministre d'Indústria Miguel Sebastián ha anunciat avui que el Govern “prohibirà” a les operadores realitzar ofertes d'ADSL que no garanteixi com a mínim el 80 per cent de la velocitat promesa. Sebastián ha dit que aquesta setmana presentaran al Consell Assessor de Telecomunicacions per a la Societat de la Informació, l'esborrador de la carta de drets dels usuaris que contempla aquesta mesura.
A partir de l'aprovació d'aquesta carta els operadors hauran de revisar cada línia i informar els seus clients de la velocitat real de què disposen.
El ministre va assenyalar la seva aposta pel desenvolupament de la Societat de la Informació i va dir que no “posarem límits a la circulació d'informació en Internet”, ja que és clau per al desenvolupament de la “xarxa de xarxes”.
Sobre la velocitat actual que ofereixen els operadors en ADSL es va remetre a la web del ministeri d'Indústria on s'informa sobre la qualitat de les telecomunicacions.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.