La Simfònica destinarà tota la recaptació del tercer concert de temporada a benefici dels afectats per la DANA al País Valencià
L’Orquestra Simfònica Illes Balears (OSIB) oferirà el pròxim 12 de desembre el tercer concert de temporada d’abonament, a l’Auditorium de Palma, a les 20 hores, dirigit pel mestre titular Pablo Mielgo. Serà un concert solidari ja que es destinarà tota la recaptació de la taquilla a benefici dels afectats per la DANA al País Valencià, a la Federació de Societats Musicals. Amb aquesta iniciativa solidària, l’OSIB tracta d'ajudar als damnificats pel terrible temporal. Les entrades ja estan a la venda i es poden comprar a través de la web de la Simfònica o les taquilles de l’Auditorium de Palma.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.