'UC, Cançons d'Eivissa', d'Isidor Marí, Joan Marí 'Murenu' i Victorí Planells, compleix mig segle
L'Institut d'Estudis Eivissencs (IEE) celebra, en el marc del 50è Curs Eivissenc de Cultura, els 50 anys del disc 'UC, Cançons d'Eivissa', d'Isidor Marí, Joan Marí 'Murenu' i Victorí Planells. «Amb aquest disc la nostra música popular va assolir una nova dimensió. Podem dir, sense por d'equivocar-nos, que hi ha un abans i un després d'aquest disc, ja que gràcies a ell tota una generació d'eivissencs començàrem a cantar cançons nostres fins llavors desconegudes per a la majoria de la gent.
'Anàrem a Sant Miquel', 'Sa serena cau menuda', 'Bona nit Blanca Roseta' o 'Ses germanes captives' passaren a ser, amb l'aparició del disc, tant o més populars que qualsevol cançó de les que ens arribaven de mar enllà», ha expressat l'IEE.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.