Els llibres més venuts de Sant Jordi 2023 a Palma
L’edició de Sant Jordi 2023 a Palma ha estat un èxit rotund. Totes les llibreries que han sortit al carrer valoren de forma molt positiva la Diada. Així ho ha explicat el Gremi de Llibreters de Mallorca. L’afluència de gent ha estat molt superior a altres anys gràcies a la combinació de factors: el fet de coincidir en diumenge, el dia assolellat, l'interès per la lectura i el fet de ser la primera edició sense cap tipus de mesura pel Covid. Tot plegat ha provocat una major participació i venda que en edicions anteriors.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No dan el número de ejemplares vendidos en catalán y en castellano ... Habrá que practicar una labor de investigación para saberlo .