El Parlament aprova una PNL per a garantir la igualtat de gènere en les manifestacions artístiques
La Comissió de Cultura del Parlament ha aprovat aquest dijous una proposició no de llei, impulsada pels grups parlamentaris que conformen l'equip de govern, relativa a la igualtat en les manifestacions artístiques. La mosició comptà amb el suport del grup Mixt, l'abstenció de Ciutadans i el vot en contra del PP.
També a Illes Balears
- Denuncien la relació entre la turistificació de les Illes Balears i la pèrdua d’ús social del català a l'arxipèlag
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- El jurista Lluís Segura analitza la sentència del TC: «És una mala notícia per a la protecció dels drets lingüístics»
- Un oficial de la policia local acusa la batlessa de Felanitx d'amenaçar-lo, fer-li «gestos obscens» i dir-li vàries vegades «jódete»
- La batlessa de Felanitx nega les acusacions de l'oficial de la policia local
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Fart. Tota la vida lluitant per la igualtat entre les persones per acabar en la més absoluta de les banalitzacions.
Quines pardalades.
¿I això què vol dir? ¿Que a una coral hi haurà d'haver tants d'homes com de dones? ¿Que a una obra de teatre hi haurà d'haver el mateix nombre d'actors que d'actrius? ¿Que a una exposició d'obres d'art n'hi haurà d'haver tantes d'homes com de dones? ¿Que a totes les activitats artístiques dirigides hi haurà d'haver un director i una directora? ¿O que el públic que hi assiteixi hagi de ser paritari entre homes i dones? ¿Què s'entén per "igualtat de gènere" en l'art? ¿No se'n fa ja un gra massa. de tot això de la "igualtat de gènere"? ¿No són ganes de ficar-se en l'activitat lliure i creadora de la gent, que és l'art? ¿Per què no feis una llei que digui que totes les persones tenen els mateixos drets i les mateixes obligacions, homes i dones, i per tant no hi pot haver gent molt rica i gent molt pobra, sinó que tothom ha de ser igual de ric? Si es pogués complir, seria la llei ideal, i no aquests passatemps que us inventau per a justificar el (bon) sou que teniu.