'Azul y no tan rosa' (2012). Quan «marimilloram» n’Almodóvar
Bon any. Esper que ho hagueu passat bé i encara vos quedin almanco dues hores lliures per mirar la pel·li coral que vos vull recomanar avui: Azul y no tan rosa, dirigida i escrita pen Miguel Ferrari que ens conta la història (amb regust almodovarià, refinat això sí) d’en Diego (Guillermo Garcia), la seva parella, en Fabrizio (Sócrates Serrano) i la seva família escollida, menció especial per na Delirio del Río (Hilda Abrahamz).
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.