Centenars de persones es donen de baixa de Netflix per Sant Joan
Centenars de persones han acordat aquest dijous per donar-se de baixa de la plataforma de continguts audiovisuals, Netflix, perquè no té els seus continguts en català.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Creo que Netflix ha entrado en quiebra y ha dimitido todo el consejo de administración en bloque. Os habéis pasado tres pueblos.
Això de les baixes a netflix està molt bé, i és que qui no es recicla ni s´obre a tots els clients no pot progressar. Ho diu la primera de les normes del comerç.