La 4a edició del MallorcÒpera donarà el sus al festival amb escenes de ‘Cavalleria Rusticana’ de Mascagni i de ‘Carmen’ de Bizet
Arriba el 4t Festival MallorcÒpera. Des del 'Concert Líric' amb què comença, fins a l'òpera escenificada 'Ànima de La Traviata', passant pels ja clàssics maridatges d’òpera i vi i una col·laboració especial amb l'actor Emilio Gutiérrez Caba, aquesta edició no deixarà ningú indiferents.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.