Suc i Sopes llança el primer disc de llarga durada: 'Mai me pens'
Suc i Sopes va néixer el 2018 a Ciutadella. «Uns quants amics i amigues ens vàrem ajuntar amb l'única intenció d'imitar els nostres artistes locals més admirats. Si alguna cosa ens ha portat fins aquí ha estat aquesta admiració i tot aquest apreci que tenim cap a la música local. Tots hem tingut la sort de néixer en una illa rica en cultura i rica amb música i aquesta essència està present sempre en nosaltres», així ho expliquen.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
És "Mai me pens". A Menorca l'expressió "Mai no" es converteix en una afirmació, que no és el cas.
sortosament als Països Catalans hi ha una efervescència musical de qualitat que els veïns ja voldrien tenir. Ara els que parlem en català estem d´enhorabona.
Serà "mai no me pens"....no?