La impressionant improvisació de Xurí que deixà bocabadats els assistents a la Nit de Santa Llúcia
Aquest passat dimarts es va fer al Teatre Nacional de Catalunya la gala de la 71a Festa Òmnium de les Lletres Catalanes, que va ser un clam a favor de la llengua. En el marc de la gala es varen lliurar diversos premis i es va fer l’espectacle, creat expressament per a l’ocasió, dirigit per Martí Torras Mayneris,
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Primer comiat a Manel Domènech
9 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Sublim, extraordinari, gran, Mateu Xurí!
Ni paraulògic ni pardalades: Mateu Xurí!!!
Fantàstic, Mateu!! Ets un orgull per al país!!
Senzillament Mateu ets màgic en la paraula i la glosa, salut i República Països Catalans, encara que com el covit (en Corona) també tenim negacionistas, menys mal que E.R.C.
Senzillament Mateu ets màgic en la paraula i la glosa, salut i República Països Catalans, encara que com el covit (en Corona) també tenim negacionistas, menys mal que E.R.C.
Lo més gran; som països catalans...!
Enhorabona!
MERAVELLÓS
La teva actuació va ser extraordinària, Mateu. Felicitats. Cultura i Llibertat!!!