L'Institut d'Estudis Baleàrics participarà a la 39a Fira del Llibre en el marc del seu 50è aniversari
L'Institut d'Estudis Baleàrics (IEB) participarà a la 39a Fira del Llibre de Palma amb un programa d'activitats que arrancarà el pròxim diumenge (11.00 hores), amb una taula rodona sobre la creació d'obres il·lustrades infantils i juvenils.
Segons ha explicat la Conselleria de Fons Europeus, Universitat i Cultura, intervindran a la xerrada, Margalida Vinyes, Antoni Galmés, Nívola Uyá, Carles Joan Sànchez Cardona i Antoni Salom. A les 12.00 hores, també hi haurà un recital de poesia a càrrec de Miquel Bezares, Joan Tomàs Martínes, Maria Victòria Secall i Patricia Álvarez. Per altra banda, el dissabte 12, a les 17.00 hores, es presentarà el llibre 'Llaços. Una cançó per anar a dormir' de Mateu Xurí i Toni Galmés.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
l´IEB i sa fira són vida per sa llengua. Molts d´anys de vida !