Xanguito, gran triomfador per votació popular dels Premis Enderrock 2020
També han estat premiats Biel Majoral, Miquel Brunet, Bep Marquès, Pèl de Gall, Sara Reus, Baaldo, Agustí Fernández i Tomeu Juan Fuster
La gala de la tercera edició dels Premis Enderrock de la Música Balear s’ha celebrat aquest dijous 26 de novembre al Teatre Xesc Forteza de Palma. El grup de pop mestís de Bunyola Xanguito ha resultat triple premiat a Millor Artista, Millor Disc de Pop-Rock per Milions d’estrelles (U98 Music) i Millor Cançó per votació popular per Milions d’estrelles.
La resta de premis per votació popular a millors discos han estat per al cantador algaidí Biel Majoral amb el Premi Millor Disc de Folk per a Arasíquesí... (Ona Edicions, 2020); el compositor també bunyolí Miquel Brunet com a Millor Disc de Clàssica per a Missa del descreure (Ona Edicions, 2020); el cantautor menorquí Bep Marquès com a Millor Disc de Cançó d’Autor per a Redó (Produccions Blau, 2020); la cantautora mallorquina Sara Reus amb Por amor al arte (autoeditat, 2019) com a Millor Disc en Llengua No Catalana; l’artista mallorquí Baaldo com a Millor Disc de Músiques Urbanes per a El chico de la doble A (Produccions Blau, 2020); el pianista mallorquí Agustí Fernández com a Millor Disc de Jazz per a When Forests Dream (Sirulita Records, 2020) amb Jordina Millà.
També el bateria palmesà Tomeu Juan Fuster ha estat reconegut com a Millor Artista Revelació; i el quintet menorquí Pèl de Gall ha rebut per a Paradís el premi de la nova categoria de Millor Directe Confinat.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Felicitats!