Òscar Camps i Open Arms seran els protagonistes d'una pel·lícula que s'estrenarà el 2021
La pel·lícula 'Mediterrani', que ha començat a rodar-se a Grècia aquest divendres, narrarà la història de l'activista Òscar Camps i la seva ONG Open Arms de la mà del director Marcel Barrena i els actors Eduard Fernández, Dani Rovira, Anna Castillo, Sergi López i Àlex Monner.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
el art del cinema ESPAÑOL torna a les pantallas , amb el mal gust de sempre , que su facin mirar.
Hay más daltónicos de lo que creía. Aquí no hay causas; aquí hay españoles y renegados. "Es la economía, estúpido"
La "espanyolada" està ben servida, i ningú no es podrà donar per enganyat. Es estrany que la directora no sigui la Isabel Coixet, la gran beneficiada de l'estat que l'ha fet guanyadora dels premis "Goya" (internacionals com es pot entendre) no sé si 9 vegades i sense cap dubte per els "mereixements propis" prestats a la causa espanyolista.
quin vestuari més retrògrada i poc edificant que mostren. Unes grans boines. Adéu.