Prop de 1.200 persones milloraran la seva formació de català aquest estiu
La Conselleria de Cultura, Participació i Esport ofereix aquest estiu un programa de formació en català, a través de l'Institut d'Estudis Baleàrics (IEB), que va destinat a persones que vulguin millorar el seu nivell de català. L'oferta educativa compta amb 1.119 inscrits que participaran en els 61 cursos i tallers que s'imparteixen.
Segons ha informat la Conselleria de Cultura, durant els mesos de juliol i agost s'impartiran vuit cursos intensius de català i 35 tallers de conversa. Els cursos i tallers, que s'iniciaren dilluns passat a Palma, se centren en els nivells A1 i A2 de català. Els tallers de conversa, amb un total de 662 alumnes inscrits, acullen tots els nivells de català i s'imparteixen a Calvià, Ciutadella, Inca, Llucmajor, Manacor, Palma i Sant Josep de sa Talaia.
A més, s'oferiran 18 tallers més durant el mes de juliol que compten amb la col·laboració de la Conselleria d'Educació i Universitat. Aquestes activitats, destinades a joves nouvinguts, expliquen ja amb 264 inscrits i es duen a terme en els municipis d'Alcúdia, Andratx, Campos, Ciutadella, Felanitx, Inca, Maó, Palma, Porreres, sa Pobla, Santa Margalida i Sóller.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.