El ‘Via Crucis’ de Llorenç Moyà celebra el seu 33è aniversari
Les escales de la Seu acolliran el 30 de març, el Divendres Sant, a les 12 hores la representació del 'Via Crucis' de Llorenç Moyà, que enguany arriba a la seva edició número 33 i que organitza l’Àrea de Cultura, Patrimoni, Memòria Històrica i Política Lingüística. La companyia Taula Rodona s’encarrega de pujar a escena l’obra. En cas de pluja, l’espectacle es farà a l’església de Sant Felip Neri a les 12.30 hores.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Aquesta escenificació ha esdevingut una caricatura, amb actors forasters que no saben pronunciar correctament el català i amb una escenografia tan amanerada com el seu director. Caldria replantejar-se seriosament què hi ha de genuí -de respecte al text de Moya, sobretot- en aquesta paròdia tan poc cristiana.