Josep Maria Llompart, 25 anys en la memòria de la cultura i la llengua catalana
Aquest diumenge, 28 de gener, es compleixen 25 anys de la mort de l'escriptor, poeta, editor, crític, articulista, assagista, traductor, docent i activista cultural Josep Maria Llompart | Foto: UH/Arxiu
Palma28/01/18 0:00
Aquest 2018 és una merescuda fita cultural i literària: l'Any Llompart. Aquest diumenge, 28 de gener, es compleixen 25 anys de la mort de l'escriptor, poeta, editor, crític, articulista, assagista, traductor, docent i activista cultural Josep Maria Llompart de la Peña (Palma, 23 de maig de 1925 - 28 de gener de 1993).
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.