'Fira B!' farà un intercanvi d'artistes amb el circuit de música portuguès 'OuTonalidades'
L'Institut d'Estudis Baleàrics ha signat un acord de col·laboració amb el circuit de música portuguès 'OuTonalidades' 2018 per a realitzar un intercanvi d'artistes amb el mercat professional de música i arts escèniques de les Balears, 'Fira B!'.
També a Illes Balears
- Denuncien la relació entre la turistificació de les Illes Balears i la pèrdua d’ús social del català a l'arxipèlag
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- El jurista Lluís Segura analitza la sentència del TC: «És una mala notícia per a la protecció dels drets lingüístics»
- Un oficial de la policia local acusa la batlessa de Felanitx d'amenaçar-lo, fer-li «gestos obscens» i dir-li vàries vegades «jódete»
- La batlessa de Felanitx nega les acusacions de l'oficial de la policia local
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.