La Fundació Pilar i Joan Miró comptarà amb 1,8 milions de pressupost
Reunió del patronat de la Fundació Pilar i Joan Miró. | Fundació Pilar i Joan Miró
Palma02/12/17 0:00
El Patronat de la Fundació Pilar i Joan Miró ha aprovat aquest divendres les línies d'actuació i els pressupostos del 2018, que ascendeixen a un total d'1.842.450 euros per cobrir les despeses generals de la institució i per desenvolupar el seu programa d'activitats.
Segons ha explicat l'entitat, s'ha celebrat la primera junta del Patronat presidida pel batle de Palma i president del Patronat, Antoni Noguera, i l'última en la qual durant 37 anys ha estat directora de la Fundació Miró de Barcelona, Rosa María Malet.
'Miró. Un esperit salvatge'
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.