Un total de seixanta-cinc joves participen a la Trobada de Cibermentors
Aquest dijous i divendres, la Conselleria de Cultura, Participació i Esports, a través de l’Institut Balear de la Joventut, IBJove, amb la col·laboració del programa CONVIVÈXIT de la Conselleria d’Educació i Univeristat i Joves Qualificats del SOIB, i amb la participació de l’Oficina de Defensa dels Drets del Menor, organitzen una Trobada de Cibermentors a l’Alberg de la Victòria, a Alcúdia. El programa de Cibermentors s’emmarca dins el projecte Vida Digital, que implanta IBJove des de fa tres anys, amb l’objectiu d’educar en la ciutadania digital i prevenir els conflictes de la convivència i l’ús de les eines dins l’espai digital.
La finalitat és crear una xarxa de Cibermentors de les Illes Balears, i formar-los en tècniques de difusió de la informació sobre la seguretat a Internet i la ciutadania digital. A l’acte de benvinguda hi han participat el director de l'Institut Balear de la Joventut (IBJove), Joan Ferrà, acompanyat de Marta Escoda, coordinadora de CONVIVÈXIT, i de Serafín Carballo, director de l'Oficina de Defensa dels Drets del Menor.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.