Escolta més de sis hores de música amb tots els èxits dels millors grups en català
La Plataforma per la Llengua ofereix per aquestes festes de Sant Joan i altres revetlles d'estiu un llistat amb més de sis hores de reproducció per escoltar la «millor música en català». Obrint Pas, Txarango, Oques Grasses, Dijous Paella, Antònia Font, Zoo o Els Pets són alguns dels artistes que formen aquesta nova llista de l'ONG del català.
Cent cançons per a tots els gustos que repassen la història més recent de la música en català des d'una gran varietat d'estils com el pop, l'ska, la rumba, el reggae o el folk. Igualment, des de la Plataforma per la Llengua, han aprofitat per a recordar a Spotify que encara no està disponible en la nostra llengua i han reclamat a l'empresa sueca que prengui mesures al respecte i afegeixi el català entre els seus idiomes, com ja han fet Google, Facebook o Twitter.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
A veure si hi posau més grups de Les Illes: en falten molts d'ara i dels de sempre: Fora des Sembrat, Ja T'Ho Diré, Cris Juanico, Bep Marquès, Anegats, Tomeu Penya, Pèl de Gall... Haurieu de fer un poc més de País NOSTRO!!