Ses Voltes acull la gran final de l’ONA MUSICAT
ONA MUSICAT, el concurs de música en català organitzat per Ona Mediterrània i Joves de Mallorca per la Llengua, celebra la gran final aquest divendres a la plaça Ses Voltes de Palma. Després de tres semifinals, celebrades a Barcelona, Pollença i Porreres, ha arribat l'hora del concert final. Clara i Joan, Local D9 i Toni i Àfrica competiran per guanyar la possibilitat d'enregistrar un LP, assolir 500 euros en metàl·lic i promoure la seva música amb concerts arreu de Mallorca. La final comptarà amb l'actuació de Xarxa com a grup convidat.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.