Torna 'Tots plegats' per seguir apropant la llengua i la cultura als nouvinguts
El programa ‘Tots plegats’ va néixer l'any 2008 a l'àrea d'Interculturalitat de l'Obra Cultural Balear
23/02/17 0:00
El programa ‘Tots plegats’ va néixer l'any 2008 a l'àrea d'Interculturalitat de l'Obra Cultural Balear amb l'objectiu d'apropar catalanoparlants i no catalanoparlants a la cultura i als costums de Mallorca. D'aleshores ençà s'ha mantengut actiu i l'any passat se centrà en els personatges il·lustres de Balears que donen nom a diferents centres d'ensenyament i que implicà els instituts de secundària de Mallorca.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Por lo menoe esos dos son útiles y no dan la nota como el indio aquel del criquet de ERC.
Joanet, ets un friqui pedant.
"ACOSTANT", no 'apropant', que és un calc del castellà 'acercando'. Quan aprendreu a escriure i parlar en català de veres?