Es presenta la poesia completa de Guillem d'Efak
Una gran obra, com és la poesia completa de Guillem d'Efak, reclama una gran presentació. És per això que s'ha escollit el Claustre de Sant Domingo de Manacor. La presentació serà el divendres dia 17 a les 20.30h.
A l'acte hi parlaran: la novel·lista Maria Antònia Oliver, recentment reconeguda com a Premi d'Honor de les Lletres Catalanes; Joan Mas i Vives, crític literari, catedràtic de la UIB i escriptor; i Bernat Nadal, poeta, impulsor del recull i autor de l'estudi previ del llibre. A més, Pep Alba, Tomeu Matamalas, Joan Gomila i Antoni Riera cantaran i diran Guillem d'Efak.
Feia anys que es reclamava arreplegar l'obra poètica de Guillem d'Efak, dispersa en molts de llibres, molts dels quals estaven exhaurits o eren mals de trobar. Ara, tots aquests llibres, acompayats per les lletres de les cançons que va enregistrar, es podran llegir i guardar en un volum de 440 pàgines.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.