La Setmana del Llibre en català repeteix a la Capella de la Misericòrdia
Imatge d'una anterior edició de l'esdeveniment literari en català | Foto: Teresa Ayuga.
Els «satisfactoris» resultats de l'última edició de la Setmana del Llibre en Català han fet que el Gremi de Llibreters de Mallorca aposti per tornar a allotjar aquesta cita amb la literatura en llengua catalana a la Capella de la Misericòrdia.
Segons el president dels llibreters, Antoni Sureda, «és un lloc cèntric i que l'any passat va agradar molt, és més acollidor que una carpa tancada, i, sobretot, és més econòmic i rendible». L'esdeveniment, que se celebrarà entre els dies 27 de febrer i 8 de març, serà el primer que gestionarà la nova cúpula directiva del Gremi.
Està previst que en aquesta edició siguin vuit les llibreries que participin en la Setmana del Llibre, una menys que enguany. Seran La Biblioteca de Babel, Àlia, Llibreria Lluna, Embat Llibres, Literanta Llibres i Cafè, Els Oficis Terrestres, Quart Creixent i Drac Màgic.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.