'Bearn', un any apropant la cultura i la literatura catalana
La Revista Bearn de cultura i literatura porta ja un any apostant per difondre a través de les xarxes socials el que abans només es delimitava a la rigorositat del format paper.
Els impulsors i codirectors de la publicació, l'escriptor, Sebastià Bennasar i el periodista i col·laborador de dBalears.cat, Carles Domènec, han presentat aquest dimarts a l'Espai Mallorca de Barcelona la seva aventura literària que començà el 26 de setembre de 2013 amb una entrevista a Guillem Frontera.
Bennasar i Domènec han explicat que el projecte és la mirada de dos periodistes culturals de Mallorca sobre la literatura catalana "entesa en sentit ampli i feta des de Barcelona seguint dos preceptes bàsics: el rigor i l’honestedat", segons els impulsors.
A la presentació, on també s'ha parlat de periodisme i fotografia, entre d'altres, els mallorquins han estat acompanyats de la periodista de Catalunya Ràdio, Marta Vives i de l'editor, Jordi Fernando.
L'Eix Diari, el Diari d'Andorra i dBalears.cat són alguns dels mitjans que col·laboren amb aquesta iniciativa ajudant a visibilitzar la seva tasca a través de les seves pàgines web.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.