Les obres d'art de la caixa de resistència ja es poden adquirir en línia
Les obres d'art de la caixa de resistència que no es van vendre durant la subhasta al Trui Teatre ja es poden comprar a través de la web d'Artistes i mestres van plegats.
L'Assemblea de Docents torna a posar a l'abast de tothom la possibilitat d'adquirir alguna de les obres d'art cedides de forma solidària per més de dos-cents artistes. 140 obres que suposen una retrospectiva de l'art dels darrers 30 anys i amb una qualitat contrastada, segons apunten els impulsors d'aquesta iniciativa.
A la subhasta es varen vendre 100 obres, però encara en queden més d'un centenar a disposició de qui les vulgui adquirir abans d'acabar l'any i a la meitat de preu del valor que tenen al mercat.
Les obres es poden comprar a través de la web i fer-ne el pagament a través de transferència bancària o per Paypal.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.