Música i reivindicació
Més de 40 grups participen en el concert Enllaçats per la música, a favor de la llengua catalana, a la plaça d’Espanya
La banda mallorquina Ocults és un dels grups que sonarà durant el segon bloc, de 19 a 21 hores. | Pilar Pellicer
Palma06/07/12 0:00
El concert reivindicatiu d'avui a favor del català Enllaçats per la música canvia el lloc de celebració a la plaça d'Espanya a partir de les 17 hores fins a la 1 de la matinada. En un principi, l'organització havia demanat la plaça de Cort, però l'Ajuntament de Palma hi ha al·legat "motius de seguretat" per proposar el canvi d'indret. Enllaçats per la música és un acte que dóna continuïtat al conjunt de lluites en defensa de la llengua catalana.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Resposta a "Músic". Com vols que contractin músics mallorquin, si canten en mallorquí? Cantau en foraster i n'Isern i en Bauzá vos contractaran.
Tots junts i ENLLAÇATS! :)
Aquest concert no s'ha publicitat gairebé. Com és que no es fan les coses un poc més bé perquè el resultat sigui un èxit?
Per la llengua faig el que sigui; però començ a estar fins als dellons de només tocar de franc. Estaria molt bé que alguna vegada ens contractassin cobrant. Com tot déu que treballa. Jo proposaria que, ara que no hi diners, els ajuntaments es deixassin de collonades i contractassin músics mallorquins, que són igual de bons o millors que els de la península i costen moltíssim menys.
I n'Isern demanarà perdó...
En Bauzá pelarà el cap a zero a n'Isern per haver donat permís per a fer aquest concert.