Joan Rotger assegura que es vetlarà per la Llotja durant la Revetla de Sant Sebastià
La Comissió Insular de Patrimoni ha aprovat, entre d'altres, qüestions relatives al Monestir de la Real, el Castell de Bellver i la Cartoixa de Valldemossa
Palma17/01/12 0:00
El vicepresident de Cultura Joan Rotger, ha explicat després de la reunió de la Comissió Insular de Patrimoni, que els concerts de la Revetla de Sant Sebastià, que se celebrarà per primera vegada a la Llotja, es realitzaran respectant totes les "mesures de seguretat" per no fer malbé l'edifici. Així, els bidons per torrar es col·locaran a deu metres de la façana i l'equip de so per als concerts estarà dirigit en sentit contrari al monument.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.