Àlex Susanna és nomenat director adjunt de l'Institut Ramon Llull
En una reunió presidida pels consellers de Cultura de Catalunya i les Balears s'ha aprovat la proposta de Vicenç Villatoro
Barcelona18/03/11 0:00
El dramaturg i director cultural de l'Obra Social de Caixa Catalunya, Àlex Susanna, ha estat nomenat aquest dijous director adjunt de l'Institut Ramon Llull (IRL) on assumirà tres càrrecs amb l'objectiu de reduir la seva estructura directiva davant de la crisi. El nou càrrec de Susanna -que serà director de les àrees de Creació, de Literatura i de Pensament- ha estat aprovat a proposta del director de l'IRL, Vicenç Villatoro, en una reunió presidida pel conseller de Cultura de la Generalitat, Ferran Mascarell, i el conseller d'Educació i Cultura de les Illes Balears i president del Consell de Direcció, Bartomeu Llinàs.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- Campanya contra empreses turístiques que col·laboren amb el genocidi del poble palestí
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Àlex Susanna premiat com a escriptor domesticat amb una vicepresidència de l'IRL? Potser. Però si en Tolstoi repassa l'organigrama de l'IRL podrà trobar-hi encara alguns dels "premiats" abans ho eren gairebé tots) per ERC (com n'Andreu Bosch) i que no hi ha manera de treure's de sobre perquè tenen contractes blindats per a tres anys més. La política és enveja i l'enveja com la mascara, ... i qui més qui manco va mascarat.
Un altre que ja s'ha col·locat! CiU premiant escriptors dosmesticats!