Mor l'artista conceptual d'EUA Dennis Oppenheim
La vinculació del creador amb Mallorca s'inicià l'any 1999, quan s'instal·là a la Porta de Santa Catalina l'església invertida titulada Device to root out evil
L'escultor nord-americà Dennis Oppenheim, considerat un dels artistes conceptuals més importants del món, va morir dissabte de càncer a Nova York. Oppenheim, nascut a Electric City (estat de Washington) l'any 1938, va pertànyer a la generació de l'anomenat art conceptual que, a final dels anys 60, reaccionà als Estats Units contra el minimal art. Aconseguí el reconeixement internacional gràcies a obres basades en construccions arquitectòniques. El seu treball és present als principals museus del món, com ara el MoMA de Nova York, el centre Georges Pompidou de París i el Museu Reina Sofia de Madrid.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Es xot passador. Una sola escultura seva val més que totes les rodones endiumenjades de Mallorca juntes.