Memòria Històrica
Rock urbà per la memòria històrica
El conjunt navarrès Barricada interpretarà demà a la Fira del disc La tierra está sorda, un disc conceptual sobre la Guerra Civil i les seves conseqüències
Palma09/10/10 0:00
Devuit cançons, devuit històries sobre la Guerra Civil i els crims del franquisme. Aquesta és la proposta del darrer treball de Barricada, un dels grups de rock urbà més veterans de l'Estat. Els navarresos, amb vint-i-vuit anys de trajectòria i vint-i-una referències discogràfiques, presenten demà a la Fira del disc La tierra está sorda, un llibre-disc conceptual sobre la memòria històrica, que s'esdevé com el seu treball més ambiciós. "Pensàrem que podíem permetre'ns aquest luxe", reflexiona Alfredo Piedrafita, guitarrista de la banda. "No ens agrada encasellar-nos, necessitàvem reptes nous i aquest ens encaixava a la perfecció", afegeix.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.