Generació amb-amb
La 6 presenta com a docu-reality (teòricament: reflex de la realitat) el Qui viu ací?, que mostrà la casa on estiuejà Rodríguez Zapatero abans de la victòria del 2003 i que es va passejant per les mansions més luxoses i exclusives d'Espanya, però podríem parlar-ne. Ara, en l'obsessió per explicar-nos la realitat (que com diu Umberto Eco no és el que veiem amb els ulls, sinó el que surt per la televisió) prepara un altre docu-reality, que reflectirà el dia a dia de les dones milionàries i que comptarà amb un empresària del sector del luxe, la dona d'un futbolista de prestigi i altres dones que han tingut l'èxit de rebre una bona herència o que s'han guanyat la riquesa amb la feina. No cal dir que hi mostraran "l'univers personal d'aquestes dones, la relació amb els seus fills, el seu interès per la imatge i fins i tot les confidències més profundes": no ho hauríem dubtat mai.
Queda clar que es tracta d'un contrapunt (i absolut) als joves de Generació Ni-ni (si veiéssim les cases dels participants, els entendríem millor, però no hi gosen), que fins i tot podria titular-se Generació Amb-amb: amb diners i poder, per exemple, o amb luxe i glamur, també.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.