Joves, música i cultura
El 15 d'agost, l'Orquestra de Joves Intèrprets dels Països Catalans iniciarà els assajos per al seu periple de concerts, que començaran a Prada de Conflent i acabaran al Palau de la Música Catalana
Palma29/07/09 0:00
La música i la cultura són el component bàsic de l'Orquestra de Joves Intèrprets dels Països Catalans (OJIPC), que enguany compleix el cinquè aniversari. Amb motiu d'aquesta efemèride, l'Orquestra amplia horitzons i crearà el Cor Jove dels Països Catalans. Aquest serà dirigit per Esteve Narbona i el formaran membres d'entre 18 i 26 anys, encara en procés de selecció. L'objectiu és recuperar i difondre el patrimoni de tot l'àmbit cultural català i amb la llengua com a únic vehicle d'unió. "El fet que els joves parlin dialectes diferents serà un valor afegit per al cor", explicà la presidenta del Fòrum Musicae, Magdalena González, entitat fundadora de l'OJIPC.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Primer comiat a Manel Domènech
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.