Toni Serra, protagonista a Marsella
Palma25/04/09 0:00
L’escriptor mallorquí Toni Serra ha passat aquest Sant Jordi en terres franceses, on ha presentat el seu llibre 36 rue de l’Argenterie, guanyadora del premi Roman du Salon du libre insulaire Ouessant 2008, guardó que s’atorga des de l’illa bretona d’Ouessant a la millor novel·la d’un autor illenc o que parli d’una illa.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Comunitat jueva? segur que has llegit la novel.,la? la cosa no va de comunitat jueva precisament ni de persecució ni repressió dels jueus, va de la postura dels xuetons davant el conflicte i la seva por. Res que veure amb tot lo que dius.