Mor el trompetista Rudy Ventura als 82 anys
Barcelona02/04/09 0:00
El trompetista català Rudy Ventura ha mort aquesta matinada a Barcelona, segons han informat fonts pròximes a la família.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ens ha deixat una persona jove, amable, educada, simpàtica, alegre, i un gran músic que va animar la vida a més d'una generació. Jo em vaig enamorar més d'una vegada. Era inevitable el fet d'obtenir gratificacions per part de la parella amb qui ballaves. Eren els temps que tot era pecat; temps que coincidien amb la censura de les pel·lis, on els petons estaven prohibits. No era així a les pistes de ball. Ballant, es feien uns petons apassionats, sincers, romàntics. El petó era un fi en si mateix, i les cançons d'en Rudy et feien viatjar al cel amb l'imaginació, Mentre, esclar, ballaves en estat de ze, arrambant i somniant conjuntament al·lots i al·lotes; i de no massa joves també.