El ritme de la consciència
Els madrilenys Toom-Pak, que fan percussió amb material reutilitzat, presenten el seu espectacle ReciclArt aquest cap de setmana a Palma
Botelles buides, bosses de paper utilitzades, bidons abandonats al carrer... Objectes com aquests normalment anirien a parar directament a la deixalleria, però els cinc membres de Toom-Pak els donen una nova vida en convertir-los en ‘instruments’ musicals. Els madrilenys presenten aquest cap de setmana a l’Auditòrium de Palma el seu espectacle ReciclArt, que resumeix els sis anys d’existència del grup. Els cinc membres de Toom-Pak en van fer ahir una petita demostració just davant de la plaça de les Tortugues. Va ser la demostració pràctica de la seva filosofia de treball, que es resumeix en la voluntat de mostrar com "el reciclatge i la reutilització, amb una mica d’enginy i fent la volta a les coses, permeten aconseguir resultats màgics", segons explicà Gorka González.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Primer comiat a Manel Domènech
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.