El Carnestoltes ja és aquí!
La Rua de Marratxí encetà ahir les festes de disfresses de l'Illa. La comparsa d'Els amics de sa Cabana aconseguí el primer premi del concurs
Palma16/02/09 0:00
És temps de festa, d’originalitat, de rua. És el temps del Carnestoltes. Els carrers de Marratxí veieren desfilar ahir una desena de comparses amb centenars de participants que, per un dia, passaren de ser persones corrents a encarnar el mateix Barack Obama, els més coneguts superherois de còmic o una bandada de pingüins. A la primera Rua de l’Illa, hi participaren una trentena de teresetes, una quarantena de retallables i més d’un centenar de pingüins ballant per la cura del medi ambient a ritme de bugui-bugui. L’originalitat d’algunes de les disfresses era desbordant, com la dels 50 membres de l’Associació de beneïdes de Pòrtol, que gosaren representar la primera visita mundial del papa Cortanzinger a Marratxí.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.