Can Socorrat, entre obres i festa
La Institució Alcover dedica una setmana al filòleg i folklorista de Santa Cirga. Mentre es reprenen les obres a la seu de l'entitat, Manacor retrà homenatge al seu fill més il·lustre
Manacor29/01/09 0:00
La Institució Alcover ha presentat els actes de la cinquena setmana dedicada a mossèn Alcover enmig de l’anunci de la represa de les obres de reforma del Casal de Can Socorrat. Un espai que ha d’acollir la seu de la Institució Alcover i que, a més, s’ha de convertir en un museu dedicat a la figura del lingüista, filòleg i folklorista manacorí Antoni Maria Alcover. Mentre durin les obres, però, la Institució Alcover continua activa i, des de la seu provisional del molí d’en Polit, els seus responsables han iniciat la cinquena setmana dedicada a la figura d’Alcover.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.