Una casa on tot és possible
Durant 20 minuts, la façana de Cort es converteix en un escenari espectacular que s'obre als paisatges de tot el món
"La tecnologia no té límits". Són paraules del francès Joseph Cristiani, creador de l’espectacle de projeccions Oberts al món, que ahir es pogué veure, per primer pic, a la façana de l’ajuntament de Ciutat. Així, si ve de gust que un elefant es passegi per la balconada consistorial, es fa. Si volem que la plaça de Cort es converteixi en un paisatge desèrtic, tropical o sabànic, també es pot fer. Si decidim que la porta principal de l’ajuntament és una pista d’aterratge, endavant! I si volem que un avió s’enlairi en direcció l’olivera, també. I si, a més, optam per agafar una nau espacial i fer una volta pel cosmos, evidentment que és possible. Podem fer que l’ajuntament literalment bategui, que rebi visites de personatges tan honorables com la Mona Lisa i Marilyn Monroe. Fins i tot podem fer que Joan Miró, de qui acabam de celebrar el 25è aniversari de la seva mort, torni a la Terra i ens faci un disseny especial per a la casa del poble.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Amb 100.000 euros es poden pagar coses més importants i molt més necessàries en temps de crisi.
Crec que l'espectacle val la pena. En Grosske no és sant de la meva devoció (ni prou fer-hi!) però no em sembla una idea descabellada. M'estim més que destini els doblers en això que no en dur a na Rosario que segur se'n va endur un bon pessic. Així és que no sempre ho hem de criticar tot.
No sé que pensaran els estudiants de Vídeo i Cinema de Mallorca damunt aquest fet tan tecnològicament "magnífic", emperò segur que no ho voran tecnològicament "d'esquerres", sobretot quan van a demanar ajudes per als seus curtmetratges i treballs cinematogràfics, on l'ajuda que reben no és precisament "magnífica", sino més bé nul·la.
Pa i circ! Fins i tot en Grosske ho ha entès.
100000 euros? devers? massa car...massa car