Grosske cedeix: els Reis passaran per Cort
Tot i que es manté el canvi de recorregut de la Colcada, finalment no s'elimina la tradicional recepció i salutació des del balcó de l'ajuntament. Es farà quan hagi acabat la Cavalcada
Finalment, els Reis d’Orient saludaran els ciutadans des de la balconada de Cort. El regidor de Benestar Social i Participació, Eberhard Grosske, ha hagut de fer marxa enrere i ‘apedaçar’ la seva decisió de canviar el recorregut de la Colcada de Ses Majestats. Segons donà a conèixer ahir l’Ajuntament, la Cavalcada d’enguany començarà a les 18.30, mitja hora abans del que s’havia anunciat. Seguirà el nou traçat dissenyat pel Consistori, que evita carrers estrets, per "optimitzar les mesures de seguretat, guanyar vistositat i millorar la comoditat dels ciutadans". Al final del recorregut, els reis es desplaçaran fins a la plaça de Cort. Allà es farà la recepció oficial per part de les autoritats i la salutació. Els assistents també podran gaudir d’un "final de festa infantil", encara per definir. Fonts de Cort asseguraren ahir que encara cal fer un "càlcul del temps del recorregut", per tal que el públic pugui saber l’hora de pas per cada carrer i quan arribaran a Cort.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
I ara quin mal li han fet els Reis, a aquest pardal assolellat d'en Groske? És que per ventura li duien carbó quan era petit i ara vol venjar-se'n?
Grosske ets un torracollons. Amb totes les coses importants que hi ha per fer i te dediques a perdre el temps amb collonades com aquesta. Vaig votar el BLOC malgrat que tu eres el cap de llista per Palma, però a les properes eleccions NO pens votar una llista del BLOC on tu hi vagis, no com a cap de llista, sinó a la llista. Ja n'hi ha prou de grosskades!
Xapussaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
Ni figa ni raïm.