A Barcelona, música de les Illes
Barcelona23/11/08 0:00
Els grups musicals de les Illes que presentin espectacles de petit format tenen un nou espai on fer sonar els seus acords. L’Espai Mallorca i el Govern de les Illes Balears organitzen un cicle mensual de concerts que durà sobre un escenari intimista algunes de les propostes més suggeridores del panorama musical. Aquest cicle es va obrir divendres passat amb l’actuació de Delen, un quartet menorquí que va oferir un recorregut per les seves composicions i per algunes versions, i que aconseguiren omplir la sala de l’Espai Mallorca. El cicle ha estat batejat amb el nom de Música d’illes i disposa d’un pressupost lleugerament superior als 10.000 euros. La programació serà un divendres de cada mes fins al proper juny.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.