Pare, vull anar al teatre!
La VII Fira de Teatre Infantil i Juvenil de Vilafranca comença dia 7 d'octubre amb un total de 41 obres de 35 companyies diferents. Petits, joves i grans gaudiran de sis dies plens d'espectacle
Palma01/10/08 0:00
Els pares i les mares de Mallorca poden respirar tranquils. Entre el 9 i el 13 d’octubre només cal anar fins a Vilafranca per tenir els petits de la casa ben entretinguts. Fidel a la cita, és ara el moment de la Fira de Teatre Infantil i Juvenil que, arribada a la setena edició, oferirà més de 40 funcions de 35 companyies diferents en set escenaris
alternatius.Enguany la Fira obre fronteres i acull dues companyies vingudes des de l’Aragó. Concretament, Producciones Vidriana amb Pienso mesa y digo silla i En la Cadiera, i Titiriteros de Binéfar, vinguts directament de la Franja i que presenten, en català, La faula de la guineu.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.