20.000 € per a reformes escèniques a Ciutat
El Teatre del Mar ampliarà el vestíbul amb un porxo. El cost de les seves obres de reforma ascendeix aproximadament als 120.000 euros
Palma23/08/08 0:00
El 1992 el Teatre del Mar ja començà a prendre la forma que té avui dia, però no fou fins al 1997 quan es restaurà la coberta de l’edifici i s’hi instal·laren les taquilles, tal com avui les coneixem. Actualment, amb una programació estable i any rere any més voluminosa, sembla que l’espai escènic del Molinar queda un poc petit.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.