De Xangai fins al cor de Galícia
El gallec Quico Cadaval conta històries fantàstiques en l'espectacle Falar por Falar, aquest vespre al CaixaFòrum de Palma
Palma06/08/08 0:00
Quico Cadaval va créixer entre les històries antigues d’una Galícia rural que li contava la seva padrina i les aventures marineres i de móns llunyans amb les quals fanfarronejaven els clients que s’aturaven a la taverna propietat de sa mare. Així, sense ser-ne conscient, Cadaval es va anar forjant una ment fantàstica que un dia "sortí en forma de cinc hores de contes i espectacle", reconeix.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.