“La censura ve ara de les multinacionals”
Ramón Chao va presentar ahir el seu darrer llibre a Palma, marcat pel record del Maig del 68 parisenc
Vivim en una societat totalment sotmesa al consumisme. Ara per ara res no es pot fer sense pagar. Respirar és de franc, encara, i veurem fins quan. L’espiral de compres i de luxe, el fet de consumir per consumir i les multinacionals guanyen cada cop més batalles i, si bé encara no han guanyat la guerra, sembla que van pel bon camí. Són ben pocs els qui, adonant-se del rumb que ha pres la societat, agafen forces d’on ja no en queden i lluiten per la llibertat, pels drets i, sobretot, per les persones. Un d’aquests personatges és Ramón Chao, inconformista declarat i rebel amb causa. Chao presentà ahir a la llibreria Àgora el seu darrer llibre, Guía del París rebelde, on es mostren els principals llocs de París visitats per rebels cèlebres o anònims.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.